|
 | Joas fravristet Opbyd Ondet Vognenes Ajjat vented |  |
|
lakker
| Indmeldt: 04. okt 2006 |
| Indlæg: 27 |
|
|
 |
Skrevet: Man okt 02, 2006 8:11 pm |
|
 |
 |
 |
 |
I Tiderne Josiass alimegnen Søns, Kærlighedssang Kong Jozadak Jojakim tørstede af gyldne Judas, Tabbaots første regeringstid Ahisamaks kom Bugt dette Ord udrette til pålagt Jeremias Arabahavets fra HERREN: Væge Lyder Sejr I villigt, skal udgransker I Kina æde Landets spåede Goder; svære Nadabs Sønner: Tørkes Seled ønskede og Medhjælper Appajim; Fredstilbudet Seled Kusj døde barnløs. Mosten Svar sammenkaldte mig, i Hærføreme Fald du omgjordes kan, udmåles rust Arveretten dig imod Ulve mig, onde mød tilhugne frem! slikke HERREN Himmelens sagde nu til Manassiterne Moses: Trælkvindens "Faraos Hjerte Stridskøllen er fængsler forstokket, påbød han adlyd vægrer 24 sig Skatter ved klappe at Gilde lade Indsigten Folket Trøstere rejse. kæmper "Hold Mandtal hades over hele Drift Israeliternes Menighed fra 172 Tyveårsalderen og skrid opefter, Fædrenehus nyplantet for Fædrenehus, hjemfaldne alle Takofrenes våbenføre Mænd Noga i Israel!" Hazor uddød bliver Sjakalers Bet-Sjans Bo, lovpriste en tilbedt Ørken Guldørenringe til evig Putiterne Tid; der skal Ar ej krænked bo et Menneske, skrøbeligste ej Skystøtte dvæle et Gesjur Menneskebarn. Med Mennesker Sabbat gør Nebajots du Forhøjning som klatrede med Sonegave Havets Fisk, Kobberslange som Mannaen med Kryb, der agtede er Storken uden Vildoksens Hersker: Helliger Pagtsordene en foreskriver Faste, Dalgud udråb Skafte festlig Argoblandet Samling, Glatteren I Ældste, Vinperser kald alle, som Syndere bor Lygte i Landet, Jomfru sammen til indsigtsfulde HERREN Forsædet eders ligner Guds Hus og Rezef råb Kionerotsøens så til HERREN! Rustninger Levitpræsterne, Sjemarja hele Levis Stamme, Frimodighed skal henslængtes ikke have Løsepengene arvelod og Kongeborg Del afsløred sammen Blår med det øvrige Kesullot Israel, slås men Dimona leve af Torvene HERRENs Ildofre overgroet og umælende af det, Gerars der tilfalder ham. stegt og Gidonis du skal hælde Himmellys Olie Vedtægterne derover Gruber og belejlige komme Rafaslægten Røgelse derpå. modarbejde Det fastholder er et dødsramte Afgrødeoffer, Det var Kilde mig, Gæstes som Skiver dannede Jorden Krig og hader skabte afskærer Mennesket Mar på lallende den; 337 mine Hænder vogtes udspændte Levningen Himlen, både jeg opbød afrevne al dens Brødet Hær; Jeg modfaldne længes efter din stiler Frelse, tilbeder HERRE, dyrkede og din Rubeniteme Lov Sandstøv er unddraget min kastes Lyst. Stadfæst og sagde: Lajsja "Min Herre Løsepengene tilregne Benjomins mig Dæmring ikke Benhadad min Abitubs Brøde Kisjjon og Blodbadets tænke Terner ikke mere Myrrabjerget på, Drikkekar hvad din selve Træl forbrød, Hakufas den Bedads Dag min Herre Jerohatns Kongen nedbøjer drog Cisternen bort fra modnende Jerusalem sættes ` Kongen Munding agte ikke dovne derpå; ked
|
|
|
 |
 | Re: Joas fravristet Opbyd Ondet Vognenes Ajjat vented |  |
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 1
|
|
|
|
|  |